Conferentie Als God renoveert: inschrijving geopend!

17 september 2019

De inschrijving voor de conferentie ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ is geopend. Inschrijven verloopt via de website www.missionaireparochie.nl. De conferentie vindt plaats op dinsdag 24 maart en woensdag 25 maart 2020 in Oudenbosch. Voor deze gelegenheid komt de Canadese priester James Mallon, auteur van het boek ‘Divine Renovation’, naar Nederland.

Twee startbijeenkomsten
Ter voorbereiding op de conferentie ‘De missionaire parochie – Als God renoveert’, worden er binnenkort twee landelijke startbijeenkomsten gehouden om belangstellenden te informeren en te enthousiasmeren. Deze bijeenkomsten vinden plaats op donderdagmiddag 26 september 2019 in Hoeven en op donderdagmiddag 3 oktober in Utrecht. Aanmelden voor de startbijeenkomsten kan nog tot 21 september.

Facebookpagina
De landelijke organisatie van de conferentie lanceerde op 15 augustus een campagnewebsite om aandacht te vragen voor de conferentie. Via deze site kunnen belangstellenden uit Nederland en Vlaanderen op de hoogte blijven van het laatste nieuws en de twee startbijeenkomsten. Via de Facebookpagina van De Missionaire parochie kunnen Facebookgebruikers nieuwsupdates volgen.

‘Ga als groep’
Op de website zijn de hoofdpunten van het conferentieprogramma bekendgemaakt. Ook algemene informatie over inschrijvingen en de locatie is er te vinden. De conferentie zal het meest vruchtbaar zijn als er vanuit parochies groepsgewijs aan wordt deelgenomen. Met 10 tips kunnen groepen mensen zich voorbereiden op de conferentie.

Meer informatie en aanmelding: www.missionaireparochie.nl