1000 bezoekers verwacht op conferentie ‘De Missionaire parochie’

31 januari 2020

De organisatie van de conferentie ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ verwacht duizend bezoekers. Daags voor het einde van de vroegboekperiode raakte de conferentie al uitverkocht. Op 24 en 25 maart 2020 vindt de conferentie plaats in Oudenbosch.

Het onderwerp van de conferentie spreekt veel mensen aan. De twee startbijeenkomsten in 2019 werden al druk bezocht. Maar dat er een stormloop zou komen op de tickets, kwam voor de landelijke organisatie als een verrassing. In enkele dagen tijd schreven zich enkele honderden mensen in voor de wachtlijst.

“Om zo veel mogelijk mensen toegang te kunnen geven, is opnieuw gekeken naar de organisatorische, logistieke en ruimtelijke capaciteit,” vertelt Nicole Weinberg namens de organisatie. “Gelukkig kunnen we nu zeggen dat de wachtlijst geminimaliseerd is.” Mensen die de komende tijd graag een ticket willen kopen, worden nog steeds aangemoedigd om van de wachtlijst gebruik te maken, benadrukt Weinberg, “voor het geval er plaatsen vrij komen.”

Meebidden voor de conferentie: ontvang gebedsintenties per mail
De organisatie van de conferentie zoekt mensen die de conferentie willen ondersteunen met hun gebed. Het thema van de conferentie is niet voor niets ‘Als God renoveert.’ In gebed wordt de conferentie aan God toevertrouwd. Tijdens de conferentie zal er voortdurend gebed plaatsvinden in een speciaal aangewezen ruimte. Mensen die in de aanloop tot de conferentie willen meebidden, kunnen via deze pagina hun e-mail adres doorgeven. De komende tijd ontvangen zij dan regelmatig gebedsintenties.