22 oktober 2013 eerste informatiebijeenkomsten Bisdombedevaart 2014

10 oktober 2013

Voor iedereen die interesse heeft om mee te gaan met de bisdombedevaart naar Polen (18-25 oktober 2014) worden informatiebijeenkomsten gehouden. De eerste informatiebijeenkomst is in elk van de beide vicariaten op dinsdag 22 oktober.

Op 22 oktober viert de Kerk de feestdag van zalige paus Johannes Paulus II. Daarom wordt op deze dag in beide vicariaten een plechtige eucharistieviering gevierd. Aansluitend vindt in beide vicariaten de eerste informatiebijeenkomst plaats. Tijdens deze bijeenkomst wordt een toelichting gegeven op het programma en informatie gegeven over de reis door Pelikaan Reizen.

Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd. Vanwege de logistiek wordt gevraagd om vooraf aan te melden voor de informatiebijeenkomsten via:
E Vic.Breda@bisdombreda.nl
E Vic.Middelburg@bisdombreda.nl

Zie voor de informatiebijeenkomsten de brief van vicaris Paul Verbeek en vicaris Wiel Wiertz.

Informatiebijeenkomsten
Bisdombedevaart ‘Open je hart voor Christus’ (18-25 oktober 2014)
In de voetsporen van de zalige paus Johannes Paulus II

Vicariaat Breda, de informatiebijeenkomsten vinden plaats op:

• Dinsdag 22 oktober Verrijzeniskerk in Oosterhout
    Vondellaan 43, 4904 BA Oosterhout
    Om 19.00 uur eucharistieviering en daarna informatie over de bisdombedevaart
  • Donderdag 28 november parochiekerk St. Petrus’ Banden in Gilze
    Kerkstraat 116, 5126 GD Gilze
    Om 19.00 uur eucharistieviering en daarna informatie over de bisdombedevaart in parochiezaal De Sleutel op bovengenoemd adres

Vicariaat Middelburg, de informatiebijeenkomsten vinden plaats op:

• Dinsdag 22 oktober Basiliek H.H. Agatha en Barbara Oudenbosch
    Markt 59, 4731 HN Oudenbosch
    Om 19.00 uur eucharistieviering en daarna informatie over de bisdombedevaart in de Pilaar aan de Pastoor Hellemonsstraat te Oudenbosch
  • Dinsdag 29 oktober H. Willibrorduskerk ’s-Heerenhoek
    Deken Holtkampstraat 9, 4453 AH ‘s-Heerenhoek
    Om 19.00 uur eucharistieviering en daarna informatie over de bisdombedevaart in de parochiezaal.
  • Woensdag 6 november Basiliek H. Willibrordus Hulst
    Steenstraat 2, 4561 AS Hulst
    Om 19.00 uur eucharistieviering en daarna informatie over de bisdombedevaart in Ontmoetingscentrum De Lieve, Broodmarkt 8, 4561 CC Hulst.