Foto’s van 24 uur voor de Heer 2021: ‘In gebed, aanbidding en stilte verbonden’

12 maart 2021

Jaarlijks wordt ook in het Bisdom Breda het gebedsinitiatief ’24 uur voor de Heer’ gehouden. In 24 uur tijd wisselen verschillende parochies en congregaties in het bisdom elkaar af met eucharistische aanbidding. Ook de gebedskring van het bisdom, een aantal gezinnen en individuele gelovigen zijn tijdens het gebedsinitiatief in gebed en stilte met elkaar verbonden.

De startviering voor het bisdom Breda vond plaats in de H. Antoniuskathedraal in Breda. Tijdens deze viering heeft mgr. Liesen de Mis opgedragen voor alle slachtoffers van de corona-pandemie.
Op 12 maart is in de gehele Nederlandse kerkprovincie gebeden voor de slachtoffers van het coronavirus, als onderdeel van de gebedsestafette van de Europese bisschoppenconferenties van 17 februari (Albanië) tot 1 april (Hongarije).

Hieronder vindt u de foto’s van de 24-uur voor de Heer in 2021

Breda