Advertenties voor parochiebladen: wjd en bisdombedevaart

21 februari 2011

Speciaal vanwege de wereldjongerendagen en de bisdombedevaart naar Padua en Assisië heeft het bisdom advertenties laten maken voor parochiebladen. De advertenties kunnen worden gedownload vanaf de website van het bisdom. Er is een advertentie op A5-breedte en een advertentie met de breedte van een A4.

De advertenties zijn geplaatst op een speciale pagina onder downloads, klik hier.

Parochiebladen die inhoudelijk aandacht willen besteden aan de bisdombedevaart of de wereldjongerendagen kunnen gebruik maken van de verschillende berichten op de betreffende pagina’s op de website van het bisdom.

Vanwege de werving van deelnemers werden eerder al flyers en een bisdommagazine gemaakt. In september 2010 vonden als inhoudelijke opmaat tot de bedevaart drie middagbijeenkomsten plaats over Franciscus en Franciscaanse spiritualiteit.

flyer wereldjongerendagen (eind 2010 verzonden aan parochies)
flyer voor de bisdombedevaart (eind 2010 verzonden aan parochies)
bisdommagazine over vriendschap met Christus (eind 2010 verzonden)