Afdelingsraad KRO houdt verkiezing voor meest inspirerend parochieproject in het bisdom van Breda

26 maart 2014

Op zaterdag 29 maart worden tijdens een feestelijke ontvangst in de Pauluskerk in Oudenbosch drie winnaars bekend gemaakt van ‘Een Bron van Inspiratie’. Onder dit thema nodigde de afdelingsraad van de KRO Breda parochies in het bisdom uit om projecten aan te melden voor de verkiezing van het meest gedragen, aansprekende project van het jaar.

Vicaris Wiertz en vicaris Verbeek maken deel uit van de commissie die tien projecten nomineerde uit 26 inzendingen. Van dit comité waren ook lid Leo Fijen, Hella van der Wijst en de heer Gooijers, voorzitter van de afdelingsraad. Ook konden KRO-leden stemmen via de website van de KRO.

De drie winnaars ontvangen een geldprijs voor het eigen project.

De bijeenkomst in de Pauluskerk (Jasmijnlaan 3, Oudenbosch) begint om 14.00 uur (inloop vanaf 13.30 uur). Sprekers zijn Leo Fijen en Hella van der Wijst. Rond 15.30 uur wordt de uitslag bekend gemaakt en is de prijsuitreiking.

Via parochies werd de uitnodiging verspreid voor de bijeenkomst op 29 maart met het verzoek om vooraf aan te melden bij de organisatie.