Afscheid Gerard de Rooij als econoom Bisdom Breda

30 juni 2017

Na 34 jaar werkzaam te zijn geweest bij het bisdom van Breda, heeft Gerard de Rooij ervoor gekozen om met ingang van 1 januari 2018 met vervroegd pensioen te gaan als econoom van het Bisdom Breda. Een afscheidsreceptie wordt gehouden op vrijdag 29 september van 17.00 tot 19.00 uur.

“Wij zijn hem dankbaar voor de vele jaren, waarin hij zich dienstbaar heeft ingezet voor het bisdom, voor de parochies en caritasinstellingen in het Bisdom Breda. Uit hoofde van zijn functie en vanuit zijn gelovige betrokkenheid heeft Gerard daarnaast verschillende landelijke functies bekleed,” schrijft bisschop Liesen in de uitnodiging voor de receptie, die eind juni werd verzonden.

Gerard de Rooij blijft één dag in de week werkzaam voor Bovendonk exploitatie en Beheer. Zijn werkplek daarvoor is op Bovendonk in Hoeven. Op het bisdomkantoor in Breda worden zijn taken overgenomen door econoom Marianne Aarts.

Het afscheid van Gerard de Rooij als econoom van het bisdom vindt plaats op vrijdag 29 september van 17.00 tot 19.00 uur op Bovendonk (Hofstraat 8, Hoeven) met een hapje en een drankje. Vanwege de logistiek wordt gevraagd om u aan te melden via E secretariaat@bisdombreda.nl

Gerard de Rooij en een parochievrijwilligster helpen bij de chrismamis met het vullen van de flesjes. (Foto: Johan Wouters, 2015)