Al 500 aanmeldingen voor conferentie ‘De Missionaire parochie’

10 januari 2020

Voor de conferentie ‘De Missionaire parochie – Als God renoveert’ hebben zich al 500 mensen ingeschreven. Daarmee verloopt de inschrijving voorspoedig. De boekingen zijn afkomstig uit heel Nederland en met zeventig aanmeldingen is er ook evidente belangstelling uit Vlaanderen. Met de vlotte ticketverkoop komt de bovengrens voor het aantal aanmeldingen in zicht. Belangstellenden worden daarom geadviseerd niet te lang meer te wachten om zich in te schrijven. Tot 12 januari geldt een vroegboekkorting.

Sint Annaklooster biedt goedkope slaapplaatsen
De organisatie van de conferentie is verheugd te kunnen melden dat het Sint Annaklooster te Oudenbosch beschikbaar is voor slaapplaatsen. Voor een slaapplaats geldt het sterk gereduceerde tarief van €15,00 per persoon en per nacht, inclusief ontbijt. De slaapplaatsen zijn in eerste instantie bedoeld voor jongeren en vrijwilligers. Wie graag van deze mogelijkheid gebruik maakt, kan zich hier aanmelden.

Update 12 januari: Wachtlijst
Door grote belangstelling voor de conferentie zijn de conferentietickets momenteel uitverkocht. De organisatie streeft ernaar om zoveel mogelijk mensen de kans te geven om deel te nemen. Belangstellenden kunnen zich opgeven voor de wachtlijst. Zodra er plaatsen beschikbaar komen, wordt er contact opgenomen.