Bibliodrama/Theater in de Kerk in Steenbergen

16 maart 2015

Op zaterdag 18 april vindt Bibliodrama/Theater in de Kerk plaats in Steenbergen. Het gaat om een ‘theaterspektakel’ waarbij jongeren op een creatieve manier verhalen uit de Bijbel uitbeelden.

Deze jongerenactiviteit wordt al geruime tijd jaarlijks met enthousiasme en deskundige leiding georganiseerd in het bisdom van Breda. Dit jaar is als thema gekozen voor roepingenverhalen uit het Nieuwe Testament: ‘Follow Me’.

Bibliodrama/Theater in de Kerk geeft jongeren de kans om zich samen met leeftijdsgenoten op een veelzijdige manier met muziek en expressie in de wereld van de Bijbel in te leven. Het resultaat is een voorstelling die onderhoudend en vormend is, voor degenen die het theater verzorgen én voor het publiek.

De folder en de poster zijn verstuurd aan parochies in het bisdom met de vraag om aandacht te besteden aan de activiteit.