Bisdom Breda organiseert teken/kleurwedstrijd vanwege Kerkbalans

14 februari 2017

Nu de brieven van de actie Kerkbalans 2017 in de katholieke huishoudens in het Bisdom Breda zijn bezorgd, organiseert het bisdom een teken/kleurwedstrijd voor de kinderen. Het bisdom pakt hiermee een oude traditie weer op.

Parochies en parochiekernen worden uitgenodigd om mee te doen met deze wedstrijd.

Uit alle inzendingen worden negen prijswinnaars geselecteerd die, vergezeld van een van de ouders, worden uitgenodigd om eind april/begin mei op een woensdagmiddag naar Breda te komen. Daar ontvangen zij van vicaris Paul Verbeek, namens de bisschop, een kleine prijs.

Parochies die nog geen kleurplaten hadden besteld, kunnen contact opnemen met Gerrit van Dieren, E gvdieren@bisdombreda.nl of T 076 5223444.

De actieperiode Kerkbalans 2017 was zaterdag 21 januari t/m zondag 5 februari.