Bisdom inventariseert Kerkbalansbrieven 2016

21 juni 2016

Het bisdom van Breda wil graag in beeld brengen hoe parochies hun parochianen benaderd hebben voor de geldwervingsactie Kerkbalans 2016. In een brief aan parochiebesturen, penningmeesters en parochiekernen vraagt econoom Gerard de Rooij om een afschrift van de informatie die parochies en parochiekernen verstuurd hebben. Denk aan de brief en eventueel eigen gemaakte bijlagen.

“Het bisdom kan deze informatie en kennis weer gebruiken bij bijvoorbeeld informatieavonden,” aldus de econoom.

Parochies en parochiekernen worden gevraagd de informatie op te sturen naar:
Bisdom van Breda
T.a.v. Gerrit van Dieren
Postbus 90.189
4800 RN Breda
E financien@bisdombreda.nl

Enkele parochies hebben het bisdom voorafgaand aan de actie Kerkbalans 2016 een afschrift van de brief en folder verstuurd, om deze te beoordelen op de kracht van de boodschap. Dat aanbod geldt ook de actie Kerkbalans 2017. Parochies en parochiekernen kunnen hun conceptbrieven sturen naar E financien@bisdombreda.nl.