Bisdombedevaart drie nieuwe video’s

27 oktober 2011

Op het YouTube-kanaal van het bisdom van Breda worden drie nieuwe video’s gepubliceerd. Een video is een kort verslag van zondag 23 oktober: de reis via Oostenrijk op weg naar Assisi. In de tweede video geeft pastoor-deken Paul Verbeek een korte toelichting op het Mariaschild dat met de pelgrims meereist en in elke viering een plek krijgt. De derde video is een interview met Lars Koks en Jochem van Velthoven. Zij bespelen het orgel tijdens de vieringen in de verschillende kerken en spreken over wat ze hun ‘orgelestafette’ noemen.

Video van zondag 23 oktober: op weg naar Assisi via Oostenrijk

Interview met pastoor-deken Paul Verbeek over het Mariaschild dat met de pelgrims meereist.

Interview met Lars Koks en Jochem van Velthoven over het bespelen van de orgels in de verschillende kerken.