Dekenaat Zeeland organiseert informatiebijeenkomst bisdombevaart

3 mei 2011

Op dinsdag 17 mei verzorgt het dekenaat Zeeland een informatiebijeenkomst over de bisdombedevaart naar Padua en Assisi. De dekenale leiding organiseert de bijeenkomst samen met Pelikaan Reizen, de touroperator voor de bisdomreis.

Van 22 tot en met 29 oktober gaat het bisdom van Breda op bedevaart naar Padua en Assisi. De reis voert naar de rustplaatsen van de heiligen Antonius en Franciscus.

De informatiebijeenkomst wordt gehouden in de pastorie van de Blasiusparochie in Heinkenszand, en duurt van 16.00 u tot 17.30 u. Deken Paul Verbeek en medewerkers van Pelikaan Reizen gaan in op de achtergronden en bijzonderheden van de bedevaart.

Aanmelden voor de informatiebijeenkomst van het dekenaat Zeeland kan via een bericht aan dek.zeeland@bisdombreda.nl.

Informatiebijeenkomsten
Verschillende parochies in het bisdom organiseren informatiebijeenkomsten over de bedevaart. Zo had de parochie van Breda Noord een bijeenkomst op vrijdag 11 maart. De Immanuëlparochie in de Noordrand organiseerde op 6 april 2011 een avond in Zevenbergen.

In Hoeven/Oudenbosch vindt op 5 mei een bijeenkomst plaats en in Lepelstraat op 9 mei.

Parochies die ook meer informatie willen over de bisdombedevaart kunnen contact opnemen met Pelikaan Reizen: groepsreizen@pelikaanreizen.nl

Het bisdom heeft als e-mailadres voor de bisdombedevaart: bisdombedevaart@bisdombreda.nl