Fotoverslag chrismamis 2014

17 april 2014

Op woensdag 16 april vond de chrismaviering in het bisdom van Breda voor de 25e keer plaats als diocesane viering. Bekijk hier het fotoverslag.

De chrismaviering vond plaats in de basiliek van de H.H. Agatha en Barbara te Oudenbosch. De parochie van de H. Bernardus van Clairvaux was gastparochie.

Omdat de basiliek veel ruimte biedt waren dit jaar extra veel mensen naar de chrismaviering gekomen. In totaal waren er ongeveer 900 gelovigen die de viering meemaakten.

Bij de chrismaviering werd de chrismakaart van de bisschop uitgereikt aan de aanwezigen.

Volgend jaar, op woensdag 1 april 2015, zal de oliewijding plaatsvinden in de parochiekerk van Sint Petrus’ Banden te Gilze. Vicaris Paul Verbeek maakte dit aan het einde van de chrismamis bekend.

Alle foto’s: J. Wouters