Informatieavonden over de bisdombedevaart

2 maart 2011

Van 22 tot 29 oktober 2011 pelgrimeert het bisdom van Breda naar Padua en Assisi. In verschillende parochies vinden voorbereidende bijeenkomsten plaats. Het bisdom organiseert deze reis in samenwerking met Pelikaan-Reizen te Zevenbergen.

In de parochie van Breda Noord komen belangstellenden op vrijdag 11 maart samen in de kerk van de H. Franciscus van Assisi aan het Belgiëplein. De bijeenkomst begint om 20.00 u. Gijs Beekhuizen van de Pelikaan-Reizen verzorgt het reistechnische deel. Middels een power-point presentatie maken de aanwezigen kennis met de reis. Pastoor-deken W. Wiertz zal nader ingaan op de religieuze betekenis van deze plaatsen.
Informatie kan ingewonnen worden bij Wim en Els Zeegers tel. 076-5875579

De Immanuëlparochie in de Noordrand organiseert op 6 april 2011 een gelijkaardige avond in de H. Bartholomeushuis te Zevenbergen. Deze begint om 19.30 u. Buiten de presentatie van Gijs Beekhuizen zal diaken M. Bastiaansen de godsdienstige kant belichten.
Marja van Meel van het secretariaat Immanuëlparochie geeft verdere inlichting. Zij is te bereiken via het telefoonnummer 0168-323218, E  E coordinator@immanuel-parochie.eu

‘Wat wilt Gij dat ik doe?’
Het bisdom gaat in de voetsporen van de heilige Antonius van Padua, de heilige Franciscus van Assisi en de heilige Clara van Assisi met de vraag: “Heer, wat wilt Gij dat ik doe?” Lees verder op de speciale pagina over de bisdombedevaart, klik hier.