Jongerenreis naar Polen

27 juni 2014

Het bisdom van Breda hoopt, parallel aan de diocesane bedevaart naar Polen, een speciale jongerenreis te organiseren voor jongeren in de leeftijd van 18 tot 30 jaar.

De jongerenreis gaat door als er minimaal 25 aanmeldingen zijn. De kosten van de reis bedragen maximaal € 325,– per persoon. Bij een grotere groep deelnemers daalt de prijs. Het is tot 15 juli mogelijk zich op te geven voor deze reis.

De jongeren zullen vijf van de zeven nachten verblijven in een franciscanerklooster bij het heiligdom van Kalwaria, in de omgeving van Krakau. De jongeren zullen deelnemen aan de meeste vieringen en activiteiten van de diocesane bedevaart maar de groep zal hierbuiten ook eigen activiteiten hebben.

De reis duurt van 18 tot en met 25 oktober en valt samen met de herfstvakantie. De groep vertrekt op 18 oktober vanuit Breda en komt op 19 oktober aan in Kalwaria. Daar vertrekken de jongeren op 24 oktober om op zaterdag 25 oktober in de avond weer in Breda terug te keren.

Jongeren kunnen zich aanmelden door de antwoordstrook van de folder van Pelikaanreizen op te sturen naar:
Bisdom van Breda
Antwoordnummer 10540
4800 WB Breda

Download de folder of mail naar: E jong@bisdombreda.nl