Laaiend Vuur: Mission Possible

6 mei 2016

Pastorale beroepskrachten in het bisdom hebben de aankondiging ontvangen van Laaiend Vuur 2016: Mission Possible. Laaiend Vuur is een activiteit die sinds twee jaar met Pinksteren wordt georganiseerd voor jongeren. Dit jaar zijn ook de tieners uitgenodigd. Voor een gedeelte van de dag worden de tieners en jongeren gesplitst voor een eigen programma, de rest van de dag is gezamenlijk.

Nina Mertens: “Laaiend Vuur is een dag waarbij het samen vieren van het geloof centraal staat, dit keer met het thema ‘Mission Possible’. De deelnemers kunnen inspirerende input verwachten, gebed, uitwisseling en ontmoeting met tieners en jongeren vanuit het hele bisdom… Een mooie dag dus voor de tieners en jongeren uit uw parochies, tiener/jongerengroep, jongerenkoor of vormselgroep.”

Ook begeleiders van tienergroepen of jongerengroepen zijn van harte uitgenodigd.

Laaiend Vuur – Mission Possible
Maandag 16 mei (Tweede Pinksterdag) van 11.00 uur tot 16.00 uur
Onze Lieve Vrouwe kerk (en bijbehorend klooster) te Roosendaal
Voor tieners en jongeren in de leeftijd van 12-30 jaar

11.00 uur: H. Mis, opgeluisterd door jongerenkoor Young RaamsDonksVeer
12.00 uur: Lunch
13.00 uur: Lezing over Pinksteren en de heilige Geest
13.30 uur: Vervolgprogramma ‘Mission Possible’ (apart voor tieners en jongeren) met input en uitwisseling
15.00 uur: Gezamenlijk gebedsmoment
15.30 uur: Social time

Deelnemers kunnen zich opgeven door een email te sturen naar E jong@bisdombreda.nl, of door zich op te geven via het event op de Facebook pagina Jong Bisdom Breda.

De dag wordt gratis aangeboden. Op het eind is er mogelijkheid tot het geven van een vrijwillige bijdrage.