Livestreams Paaswake en Paasviering

11 april 2020

In samenwerking met Parochie Breda Centrum livestreamt het Bisdom Breda de vieringen van het paastriduüm vanuit de H. Antoniuskathedraal via het Youtubekanaal van het bisdom. Op zaterdag 11 april 2020 om 21:00 uur kan de Paaswake rechtstreeks worden gevolgd en op Paaszondag is dat om 10:30 uur mogelijk. Bisschop Liesen is hoofdcelebrant van de vieringen.

Eerder werden de vieringen van Palmzondag, de Chrismamis en de plechtigheden van Goede Vrijdag gelivestreamd. Overal in het bisdom zetten parochies stappen om liturgische vieringen te livestreamen of om via social media contact te onderhouden met mensen. Ook klassieke vormen om mensen op afstand nabij te zijn worden intensiever gebruikt, zoals bellen en kaartjes sturen.

Plechtigheden van Goede Vrijdag – hier terug te kijken