Met mgr. Liesen op weg naar Polen (bisdombedevaart)

27 januari 2014

Op maandag 3 februari (Bergen op Zoom) en dinsdag 4 februari (Breda) verzorgt mgr. Liesen een inleiding rond het thema van de bisdombedevaart 2014. De vicariaten hebben de pastoors en teamleiders, parochiebestuurders, parochiesecretariaten, vrijwilligers, parochianen en andere belangstellenden uitgenodigd voor de inleiding die de bisschop houdt vanwege de voorbereiding op de bisdombedevaart.

Heiligverklaring door paus Franciscus
Het bisdom reist van 18 tot 25 oktober naar Polen, in voetsporen van paus Johannes Paulus II die dit jaar op 27 april heilig wordt verklaard door paus Franciscus.

Iedereen is van harte welkom om zich aan te sluiten bij deze bisdombedevaart. Meer informatie over de bisdombedevaart 2014.

Inleidingen bisschop Liesen

• Op maandag 3 februari in het vicariaat Middelburg om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) in de Gertrudiskerk, Grote Markt 10 te Bergen op Zoom
    Aanmelden: E vic.middelburg@bisdombreda.nl
  • Op dinsdag 4 februari in het vicariaat Breda om 20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur) in de ontmoetingsruimte van de Michaelkerk, Hooghout 67, 4817 EA Breda.
    Aanmelden: E vic.breda@bisdombreda.nl

Beeltenis van Johannes Paulus II in Czestochowa die zijn handen openend uitstrekt naar de bisdombedevaartgangers uit het bisdom Breda.