Nieuw magazine voor aanstaande bruidsparen

18 december 2018

Via het Sint Franciscuscentrum is in het Bisdom Breda de afgelopen periode een groep echtparen, priesters en diakens verder opgeleid op het gebied van de huwelijksvoorbereiding. Voor de ondersteuning van de huwelijksvoorbereiding in parochies is er nu ook een magazine voor aanstaande bruidsparen.

Het blad is een gezamenlijk initiatief van het Centrum voor Huwelijk en Gezin (CHG) van het Bisdom Roermond en het Sint Franciscuscentrum van het Bisdom Breda. Het magazine is bedoeld als aanvulling op de huwelijksvoorbereidingsbijeenkomsten die in veel parochies plaatsvinden. In het rijk geïllustreerde blad staan tal van artikelen over liefde, het geheim van een gelukkige relatie en veel interviews en getuigenissen van echtparen.

Er kan een gratis proefnummer worden aangevraagd via: secretariaat@sintfranciscuscentrum.nl. Parochies die het blad willen inzetten ter versterking van de huwelijksvoorbereiding – bij een cursus of persoonlijke begeleiding van bruidsparen – kunnen gratis exemplaren aanvragen.