Nieuwe pastoorsbenoeming(en)

17 juni 2013

Bisschop Liesen benoemt vicaris Paul Verbeek per 1 september 2013 als pastoor van de Lievevrouweparochie in Bergen op Zoom. De benoeming heeft als gevolg dat het kantoor van het vicariaat Middelburg in het najaar naar Bergen op Zoom zal verhuizen.

De benoeming van vicaris Verbeek is dit weekend bekendgemaakt in de Lievevrouweparochie in Bergen op Zoom en in de Pater Damiaanparochie in De Bevelanden en Schouwen- Duiveland, waar Paul Verbeek bijna zes jaar pastoor is geweest en de moderator van het pastoraal team.

Vicaris Verbeek blijft bisschoppelijk vicaris van het vicariaat Middelburg.

In Bergen op Zoom volgt vicaris Verbeek pastoor Rud Smit op die per 1 september met emeritaat gaat. De benoeming is onderdeel in een reeks benoemingen die in het weekend van 15-16 juni bekend werden gemaakt.

Deze zijn: