Nieuwjaarsontmoetingen in de vicariaten Breda en Middelburg

17 december 2013

“Het is een goede traditie aan het worden om elkaar aan het begin van een nieuw jaar te ontmoeten.” Dit schrijven de vicarissen en de medewerkers van de vicariaten in de uitnodigingsbrief voor de nieuwjaarsontmoetingen.

De uitnodiging werd toegestuurd aan het begin van de Advent. “In de komende weken leven we toe naar het Kerstfeest. Advent is een uitnodiging om een houding van verwachting en openheid aan te nemen, om ons klaar te maken opdat Jezus, God met ons, ook in ons eigen leven geboren mag worden. Wij wensen u een goede voorbereiding toe. Moge de geboorte van het Kind ons gevoelig maken voor de aanwezigheid van God in ons leven en in onze wereld,” aldus de brief.

De nieuwjaarsontmoetingen vinden plaats op:

• Vicariaat Middelburg: dinsdag 7 januari 2014 van 17.00 uur tot 19.30 uur, in de Josephkerk en aansluitend in parochiecentrum De Ark in Rilland (Hontestraat 6, 4411 CL)
  • Vicariaat Breda: donderdag 9 januari 2014 van 17.00 uur tot 19.30 uur, in de H. Antonius Abt kerk van de gelijknamige parochie in Chaam (Dorpsstraat 48, 4861 AD) en aansluitend in het naastgelegen café ’t Chaamse Wapen

De opzet is vergelijkbaar met de nieuwjaarsontmoetingen van de vorige jaren. Bisschop Liesen zal aanwezig zijn, samen met de leden van het bisdombestuur alsook de medewerkers van de beide vicariaten.

Vriendelijk verzoek om u, omwille van de praktische organisatie, vóór 3 januari 2014 aan te melden als u van plan bent om te komen. Dit kan via email:
E vic.Breda@bisdombreda.nl
E vic.Middelburg@bisdombreda.nl