Nieuwjaarsontmoetingen vicariaat Breda en vicariaat Middelburg

22 december 2014

[Dit is een herhaling van het bericht d.d. vrijdag 5 december.]

Op dinsdag 6 januari (vicariaat Middelburg) en donderdag 8 januari 2015 (vicariaat Breda) worden de jaarlijkse nieuwjaarsontmoetingen gehouden in de vicariaten van het bisdom. Pastorale beroepskrachten, emeriti, bestuurders van parochies en caritas instellingen, teamassistenten, leden van de parochiekerncommissies en pastoraatsgroepen zijn van harte welkom, evenals parochianen en belangstellenden.

Een moment van ontmoeting aan het begin van een nieuw jaar op telkens een andere plek in het vicariaat is inmiddels een goede traditie geworden. Bisschop J. Liesen, de medewerkers van de vicariaten en de leden van het bisdombestuur zullen bij de nieuwjaarsontmoeting aanwezig zijn om ook iedereen persoonlijk Zalig Nieuwjaar te wensen.

Indien u verhinderd bent op de bijeenkomst in het eigen vicariaat, dan bent u van harte welkom op de bijeenkomst in het andere vicariaat.

• De nieuwjaarsontmoeting in het vicariaat Middelburg vindt plaats op dinsdag 6 januari 2015 en begint om 17.00 uur met het avondgebed van de Kerk in de H. Gertrudiskerk van de Lievevrouweparochie in Bergen op Zoom (Grote Markt 10, 4611 NR). Aansluitend is er ruim gelegenheid voor ontmoeting in het naastgelegen restaurant Den Enghel.
  • De nieuwjaarsontmoeting in het vicariaat Breda vindt plaats op donderdag 8 januari 2015 en begint om 17.00 uur met het avondgebed van de Kerk in de H. Bavokerk te Raamsdonk (Kerkplein 2, 4944 XD). Aansluitend is er ruim gelegenheid voor ontmoeting in het naastgelegen Ontmoetingscentrum Raamsdonk (Kerkplein 5).

Aanmelding
Omwille van de praktische organisatie, verzoeken wij u zich vóór dinsdag 30 december 2014 aan te melden als u van plan bent om te komen. Dat kan via E vic.breda@bisdombreda.nl dan wel E vic.middelburg@bisdombreda.nl.