Nu online: de nieuwe katholiekleven.nl website

11 mei 2019

Op 10 mei is de vernieuwde website van katholiekleven.nl online gegaan. Katholiekleven.nl is het videokanaal dat de Nederlandse bisschoppen in 2016 zijn gestart. In de voorbije jaren is katholiekleven echter uitgegroeid tot veel meer dan alleen een videokanaal, mede daardoor kon de website een upgrade gebruiken.

De nieuwe opzet van de website geeft de bezoekers een betere ervaring. Ook krijgen onder ‘Voor parochies’ diverse materialen een plek, waar parochies gratis gebruik van kunnen maken. Overigens kunnen parochies de video’s, podcasts en artikelen van katholiekleven.nl al langer gebruiken. De video’s kunnen via hun link worden ‘embed’ op parochiesites, podcasts kunnen worden gelinkt en artikelen mogen worden overgenomen. Katholieleven.nl hoopt met de vernieuwde website de Nederlandse parochies nog beter van dienst te zijn met inspirerende verhalen en praktische materialen.

Foto: Katholiekleven.nl