Parochies ontvangen poster Lopend Vuurtje

29 juni 2012

Parochies in het bisdom van Breda ontvingen deze week de poster voor Lopend Vuurtje. Lopend Vuurtje is de diocesane vormseldag van het bisdom van Breda.

Vanuit het hele bisdom komen vormelingen dit jaar op zaterdag 6 oktober 2012 naar Bergen op Zoom, waar hen een gevarieerd programma aangeboden wordt. Het programma bestaat uit een eucharistieviering, interessante sprekers, verschillende werkwinkels en ontmoeting. Deze onderdelen draaien allemaal om een thema: De kracht van de heilige Geest.

De vormelingen van het jaar 2011-2012 worden uitgenodigd, en de vormelingen van het komende jaar 2012-2013.

De poster kan worden opgehangen in de kerken. De vormelingen worden in juli persoonlijk voor Lopend Vuurtje uitgenodigd.

Voor meer informatie over Lopend Vuurtje:
Nancy van der Zande, projectmedewerkster Jongerenpastoraat bisdom van Breda
T 076 5223444 E nvdzande@bisdombreda.nl