Priesterwijding Thai Quoc Nguyen

26 september 2016

Op zondag 6 november 2016 zal bisschop Liesen door handoplegging en gebed diaken Thai Quoc Nguyen tot priester wijden. Belangstellenden zijn van harte uitgenodigd bij deze wijdingsplechtigheid aanwezig te zijn.

De wijding vindt plaats tijdens de eucharistieviering op zondag 6 november 2016 om 15.00 uur in de H. Antoniuskathedraal, Sint Janstraat te Breda. Na de viering is er gelegenheid Thai te feliciteren en elkaar te ontmoeten.

Bisschop Liesen vraagt om ieders gebed voor de wijdeling in deze tijd van voorbereiding

Download de uitnodiging

Eerste heilige Mis
Namens de parochie van de H. Bernardus van Clairvaux nodigt pastoor Prasing van harte uit voor de eerste Heilige Mis waarin Thai celebreert, in Oudenbosch. Deze vindt plaats in de Basiliek van de H.H. Agatha en Barbara, Markt 59 te Oudenbosch, op maandag 7 november 2016 om 19.00 uur.

Namens de parochie van de H. Norbertus nodigt pastoor Akkermans van harte uit voor de eerste Heilige Mis waarin Thai celebreert, in Roosendaal. Deze vindt plaats in de Sint Josephkerk, St. Josephstraat 4 te Roosendaal, op zondag 13 november 2016 om 11.00 uur.

Op zondag 22 mei ontving Thai Nguyen samen met Joeri Fleerackers (bisdom Antwerpen) de diakenwijding uit handen van bisschop Liesen. (Foto: J. Wouters)