Start gebedsestafette voor roepingen (afsluiting Jaar van het Geloof)

13 november 2013

De Priester- en Diakenopleiding Bovendonk bestaat 30 jaar. Daarom wordt een gebedsestafette gehouden. Deze start op 24 november in de H. Antoniuskathedraal om 17.00 uur met een vesperviering bij de afsluiting van het Jaar van het Geloof. De gebedsestafette wordt afgesloten op Roepingenzondag 11 mei 2014.

Om het gebed voor roepingen te ondersteunen biedt het bisdom een gebedskaart aan. Deelnemende parochies en parochiekernen ontvangen een speciale roepingenkaars. Er is ook een kaars voor leden en nieuwe leden van de diocesane gebedskring roepingen.

De gebedskaart voor parochianen, en de gebedskaars voor (nieuwe) leden van de gebedskring roepingen.

De gebedskring roepingen komt tweemaal per jaar samen en eenieder is van harte uitgenodigd zich bij het gebed om roepingen aan te sluiten.

Een estafette is geen onbekend fenomeen in het bisdom. Ook in het Jaar van het Geloof werd een gebedsestafette gehouden, op Sacramentsdag.

Aanmelden als parochie(kern)voor de gebedsestafette:
E vic.middelburg@bisdombreda.nl (Vicariaat Middelburg)
E vic.breda@bisdombreda.nl (Vicariaat Breda)

Aanmelden voor de gebedskring roepingen:
E gebedskringroepingen@bisdombreda.nl
T 076 5223444