Startvieringen bisdombedevaart Padua en Assisi: 4 oktober

13 september 2011

Op 4 oktober 2011 vindt in elk dekenaat een feestelijke eucharistieviering plaats, waarin de deken zal voorgaan. Deze dekenale vieringen van het feest van Sint Franciscus van Assisi vormen de opstap naar de diocesane bedevaart van 22 tot en met 29 oktober 2011.

Deken Paul Verbeek, betrokken bij de organisatie van de bisdombedevaart, nodigt de pelgrims hiervoor uit namens bisschop Van den Hende, die met de pelgrims meereist naar Assisi en Padua.

Deelnemers aan de bedevaart ontvangen deze week de brief met de uitnodiging. Mensen die meerdere deelnemers hebben aangemeld, worden vriendelijk verzocht de uitnodiging aan hen door te geven.

Niet alleen de pelgrims zijn uitgenodigd, ook niet-pelgrims zijn van harte welkom bij deze eucharistievieringen.

Deze eucharistievieringen vinden telkens plaats om 19.00 uur in:
• Franciscuskerk, Belgiëplein in Breda, celebrant is deken Wiertz
• Basiliek H.H. Agatha en Barbara, Markt in Oudenbosch, celebrant is deken De Rooij
• O.L.V. Hemelvaart, hoofdstraat in Ovezande, celebrant is deken Verbeek