Werkgroep Lopend Vuurtje op volle sterkte

27 mei 2014

De werkgroep die de jaarlijkse vormelingendag “Lopend Vuurtje” organiseert, is onlangs met twee leden versterkt.

Fredi Timmermans, pastoraal werkster in de Lieve Vrouweparochie en Noortje van Seters zijn aan de groep toegevoegd. Van Seters zal functioneren als secretarieel ondersteuner . Verder bestaat de werkgroep uit vicaris Paul Verbeek, Han Geppaart, pastoraal werker in de Vijf Heiligenparochie te Made en Ineke Leemput, pastoraal werkster in de Jeruzalemparochie te Breda.

“Vorig jaar zijn we uitstekend ondersteund door priesterstudenten van het bisdom van Breda maar een structurele uitbreiding van onze groep was hard nodig,” aldus Geppaart. “We zijn enthousiast bezig de dag vorm te geven. Op zaterdag 4 oktober 2014 begint de dag met een eucharistieviering in de Onze Lieve Vrouw van Lourdeskerk in Bergen op Zoom. In de middag zijn er onderscheiden workshops voor de kinderen en de volwassenen, ouders en begeleiders. We eindigen de dag in de Gertrudiskapel waar de bisschop alle vormelingen, ouders en begeleiders persoonlijk zal zegenen.”