Voor gezinnen

Kinderen, tieners, jongeren en ouders zijn de Kerk van vandaag én van de toekomst. Wij vinden het belangrijk dat we elkaar in levende lijve ontmoeten en bovenal: dat we samen God ontmoeten. Hij staat centraal in alles wat we organiseren.
Of je nu iedere zondag in de mis zit of eigenlijk nooit, je bent altijd van harte welkom!

Op deze pagina vind je knoppen naar ons aanbod. Toch ook even persoonlijk contact? Graag! Vul het contactformulier in.

De Kerk, die zich ervan bewust is dat het huwelijk en het gezin een van de kostbaarste waarden van de mensheid vormen, wil haar boodschap uitdragen en haar hulp aanbieden aan degenen die de waarde van huwelijk en gezin reeds kennen en trouw proberen te beleven, maar ook aan hen die met onzekerheid en angst naar de waarheid zoeken, en aan degenen die op onrechtvaardige wijze verhinderd worden hun eigen gezin vrij gestalte te geven.

~ paus Johannes Paulus II