Vormelingen uitgenodigd voor Lopend Vuurtje

8 september 2011

Met een persoonlijke uitnodigingen aan vormelingen is de aanmelding voor Lopend Vuurtje geopend. Lopend Vuurtje is de jaarlijkse dag voor vormelingen, die dit jaar op zaterdag 1 oktober plaatsvindt in Bergen op Zoom (10.00-16.00 uur). Voor de dag zijn uitgenodigd vormelingen die het vormsel afgelopen jaar ontvingen en vormelingen die het sacrament het komend jaar ontvangen.

Bij de uitnodiging ontvingen de jongeren het boekje dat speciaal voor hen werd gemaakt. In het boekje zit de aanmeldkaart. Aanmelden kan ook via E lopendvuurtje@bisdombreda.nl.

Contactpersonen van vormselwerkgroepen en parochies ontvingen in juli een vooraankondiging van het bisdom. Parochies bij wie de vormelingen van dit jaar nog niet bekend zijn, gaven een schatting door. Op basis daarvan ontvangen zij een aantal boekjes om de vormelingen nog aan te reiken.

Het boekje is de uitnodiging voor Lopend Vuurtje op 1 oktober. Omdat het een leuk inhoudelijk boekje is kan het ook na 1 oktober worden uitgedeeld. Bovendien staat de datum van Lopend Vuurtje van volgend jaar er al in: zaterdag 6 oktober 2012. Vormelingen die nu nog niet in beeld zijn, kunnen al voor volgend jaar worden uitgenodigd.